Tapaus Löylynheittäjät

Uutinen
Löylynheittäjät ei jatka Superliigassa tulevalla kaudella jatkuvan asiattoman käytöksen johdosta. Kuluneella kaudella he ovat toiminnallaan aiheuttaneet toistuvasti häiriötä liigan keskuudessa. Lisäksi johtokunta on joutunut käyttämään todella paljon aikaa heidän tempaustensa selvittämiseen. Johtokunta ei katso heidän soveltuvan Superliigan sisäiseen yhteisöön ja tämän vuoksi heidät diskataan Superliigasta.

Johtokunta ei kommentoi asiaa tällä hetkellä tämän enempää.
Tietoja
Kirjoittanut: Johtokunta
Julkaistu: 21.11.2016 18:14
Luettu: 2494 kertaa

Kommentit (55)

Jaws, 21.11.2016 18:18
Siis tuo harmiton läpänheitto johtaa liigasta sulkemiseen :D
Arya, 21.11.2016 18:24
:Dhuh
VIIKINKI, 21.11.2016 18:30
Johtokuntakos pasko housuun? :o Ja mitäs nämä tempaukset on???? ps. mulle tiimii!!!
Aisha, 21.11.2016 18:44
-b
Kamara, 21.11.2016 19:07
Mielenkiintoista. Pahoittelen, että teidän aikaanne on mennyt Loylyn tempausten selvittämiseen niin paljon, että eihän teillä ole jäänyt muulle elämälle aikaakaan. Etsin johtokuntapaikkaa.
Select, 21.11.2016 19:24
Mafia. Pahoittelumme, että olette joutunut pari kertaa muutaman kuukauden aikana selvittämään Loylyn tempauksia. Ei sentään lähdetty kesken pelien vittuun tai jätetty poffeja kesken mutta onhan se, että pari pelikieltoa joutuu kirjoittaan sivuille pahempaa kun pelien kesken jättäminen. Ja kaikki pelikieltoa saaneet on jo potkittu tai lähtenyt tiimistä, mutta ymmärtäähän sen, ettei Loylyn haluta voittaa tätä liigaa.
jus, 21.11.2016 19:40
Mafia. Pahoittelut myös allekirjoittaneelta. Olette varmasti joutuneet puurtamaan Loylyn parissa lukemattomia tunteja sekä kestämään meitä näinä vaikeina kiukku.tv aikoina. Aivan en ymmärrä teidän toimintaanne tässä tapauksessa, sillä olemme hoitaneet asiamme esimerkillisesti kuluneen kauden aikana. Olemme ottaneet 10-0 pataan ja silti pelattu aina reilua peliä vastustajaa kunnioittaen. Vaikka olemme ylivoimaisia niin ei olisi tarvinnut potkia ulos.
Select, 21.11.2016 20:28
Eihän siitä kauaa aikaa ole kun pelättiin joukkueiden lopettamista ja sitten heitetään ulos joukkue, jolle on annettu kaksi lyhyttä pelikieltoa koko kauden aikana. Kertokaa ny kui pahasti ootte menettäny yöunenne noiden pelikieltojen takia. Kiitos kaikille kaudesta ja kiitos johtokunnalle Löylynheittäjien tappamisesta. Ens kerralla sitten annatte varmaan muillekkin rankalla kädellä kieltoja eikä pelätä enää joukkueiden lopettamisia senkin avokaadot
Bein, 21.11.2016 22:26
Ihan oikee ratkasu näitten pentujen kohdalla, eivät kuulu liigaan tälläset ipanat ketkä vain jatkuvasti perseilee. Hyvää työtä johtokunnalta.
Select, 21.11.2016 22:46
tulevasta kokoonpanosta select, jerss, jehu ja viikinki kuinka monella on edes huomautusta huonosta käytöksestä? Aivan, ei kellään
jck, 21.11.2016 23:00
Tä johto_kunta 5/5
Tunde, 22.11.2016 00:09
Ajojahti
Kamara, 22.11.2016 01:03
Bein on ollu 16-vuotias jostain vuoden 2012 liigahakemuksesta asti, niin jättäisin ipana-huutelut jollekkin toiselle.
Bein, 22.11.2016 09:03
Meneppä pentu muualle kitisemään:)
VIIKINKI, 22.11.2016 13:30
Oho humppatukka Bein kasvanu isoks ku huutelee muit ipanoiks :o
Arya, 22.11.2016 14:14
Viikingil sivujen mukaan ikä 12v.. itel kyl vast 10v
VIIKINKI, 22.11.2016 15:43
niin mut lisäsin oikeeseen ikään 2vuotta lisää etten ois niin ipana :D
RikuHahl, 22.11.2016 15:48
Ite lisäsin 4v. Mut älkää huoliko nousus o
HuiluTino, 22.11.2016 17:47
Aika kova ratkaisu näinä pelaajapula-aikoina. Mitään sen ihmeellisempää perseilyä esim. näihin pelien luovuttamisiin (mistä ei rangaistuksia ole kuulunut) nähden ole ollut havaittavissa. Jos jonkun pelaajan naama ei miellytä, niin ehkä olisi ollut kaikkien kannalta mukavampi ratkaisu antaa vaikka pidempää kakkua, jos siihen siis syy on. Tietenkään pelkän omassa päässä muodostuneen mielipiteen jostain tietystä henkilöstä ei pitäisi vaikuttaa pelikieltoon tai ainakaan joukkueen liigasta ulos sulkemiseen. Erään virheen kumositte jo useiden joukosta, ehkä tässä olisi toisen paikka.
Spears, 22.11.2016 19:04
Oli pakko rekisteröityä, jotta pääsee kommentoimaan tätä. Erikoinen ja kova tuomio johtokunnalta kyseiseen tapahtumaan ja mihin he nojaavat päätöksessään. En löytänyt uutisista joukkuevaroitusta löylynheittäjille. Sen sijaan löysin joukkuevaroituksen Napapiirin Sankareille (http://superliiga.fi/news/16) ilmeisesti pelaamattomista peleistä. Teillä on nyt ulosheiton kohteena joukkue, joka pelaa kaikki pelinsä ja ovat aktiivisesti ainakin sivuilla vaikuttamassa. Pari pelikieltoa kauden aikana löylynheittäjien pelaajalla (Batshuyai 3 ja Griezmann 5 peliä). Otan tähän nyt pari lainausta johtokunnan sanoista: "Kahden itsenäisen liigan sulautuminen yhteen: yksi uusi liiga, uusi johtokunta, uudet säännöt. Entisten tai toisten liigojen säännöt ja ratkaisut eivät päde täällä eivätkä ne ole vertailtavissa." - Tähän haluaisin tietää seikan, mikä teki Griezmannin pelikiellosta sen arvoisen, että ei saanut edes varoitusta vaan suoraan lävähti kakkua, Myöhemmissä tapauksissa sen sijaan on uutisoitu varoituksista. "Ennakkotapausten puute: Superliigassa ei vastaavia tapauksia ole ja kaikkea ei voi esimerkiksi liigan säännöissä saada valmiiksi kuin vasta matkan varrella tapaus tapaukselta ja ratkaisu ratkaisulta." - Griezmann antoi teille ennakkotapauksen epäasiallisestä käytöksestä (uutinen 4). Miksi tällä pohjalla ei jatkettu muiden kanssa (uutinen 5)? Tää homma haiskahtaa erittäin paljon jonkun johtokuntalaisen henkilökohtaisista antipatioista Löylynheittäjiä kohtaan ja joukkue (jopa pelaajat?) halutaan tavalla tai toisella pois sarjasta ja koska on valtaa mitä käyttää niin miksi jättää tilaisuus käyttämättä? Ja kerta ootte vielä ollu siinä pelossa, että kovat rangaistukset antaa mahdollisuuden joukkueiden ja pelaajien lopettamiselle niin nyt veditte vihkoon. Lisäksi tuo "johtokunta ei kommentoi asiasta tällä hetkellä enempää" antaa esiin kuvan, että "Nyt on kädet pesty tapahtumasta, tähän ei tarvi puuttua enään. Se on ollutta ja mennyttä." Diskataan liigasta. Tarkoittaako tämä nyt myöskin sitä, että Löylynheittäjät ei saa pronssimitaliaan kaudelta vaikka heidän vastustajansa ilmoitti vetäytyvänsä kesken kauden. Tää nyt vaikuttaa vähän harkitsemattomalta ratkaisulta ja jopa ylilyönniltä. Virheet on tehty korjattaviksi ja ite näkisin tässä tarkistuksen paikan, kuten ylempänä pasi88 olikin jo todennut. Ajojahti.
Mogilny, 22.11.2016 19:53
Onkohan nää johtislaiset ees käyny kouluja loppuun :D Valot tauluun nyt ihan oikeasti.
jck, 22.11.2016 20:27
Ei kyllä tsikakokaan saanut jatkaa lligas vaiks viime kaudel toiminu vh olis ollu pvh, varmaan sen takia ku mä jengis :) Vois koittaa mennä johonki toiseen ni suljetaankoha seki pois
Haverinen, 22.11.2016 20:48
Mun mielestä iha oikee ratkaisu, kukaa jaksa kuunnella samojen jätkien inisemistä päivästä toiseen ja "mukahassuttelua." Kertoo varmaan myös tosi paljon et kaverit ylpeilee imagokyselytuloksen tappiolla niinku ois suurikin voitto. Jos joskus halutaan pelata liigoja tai tätä peliä mukavassa ympäristössä ni ainoo tapa on heitellä kovia rangaistuksia. Ehkäpä jatkossa osaavat pitää suunsa kiinni kun ei oo mitään järkevää sanottavaa.
Bein, 22.11.2016 20:54
Samaa mieltä Haverisen kanssa. Jos nämä lapsoset nyt tässä parivuotta kasvaisi ja koittaisivat sitten uudelleen jos käytös olisi sitten kohdallaan.
VIIKINKI, 22.11.2016 21:08
Todella ikävää jos tuommoinenkin menee tosikoilla tunteisiin :/
VIIKINKI, 22.11.2016 21:13
Ja sitten tämä: "imagokyselytuloksen tappiolla" Eiköhän kyseessä ollut voitto, kuka urpo tappiota juhlii :D
Haverinen, 22.11.2016 21:16
Hauska +1
Mogilny, 22.11.2016 22:29
Ite ainakaa oo ottanu tosissaan löylyjen kommentteja. Kielletää huumori prkle! Ms. Insta "Räsänen"gram :D
käres, 22.11.2016 22:46
Noniin lima nuljaska Haverinen. Miten edes julkeat tulla kommentoimaan tätä asiaa kun teidän jätesakki ei onnistunut 3/4 jaksoista edes pelaamaan vaadittuja pelejä ja kirsikkana kakun päälle jätitte kauden kesken mitä raukkamaisimmalla tavalla. Olisi kyllä ollut hieno nähdä playoffit jossa te oisitte uskaltanut haastaa meidät. Mitä tohon peliympäristön parantamiseen tulee niin ymmärrän kyllä tuskasi. Kuitenkin sitä ei tarvi täällä sadatella vaan varmaan ensimmäinen asia mitä kannattaa miettiä on joukkueen vaihdos. Armahtakaa Loylyn.
käres, 22.11.2016 22:56
Ja noihin Spearsin kysymyksiin yritettiin kanssa saada vastauksia mutta eipä näkynyt. Ollaan myös mietitty tämän ajojahtauksen syytäkin pitkään. Ehkä yksi syy voi olla tuo muutaman kauden takainen poff-sarja Aurinkolaulua vastaan jonka Loylyn tietenkin voitti ja jonka jälkeen muutamalla Aurinkolaulun pelaajalla (nykyään Superliigan johtokunnassa) meni todella tunteisiin. Siis internet tikku-ukkopeli meni tunteisiin :D
Select, 22.11.2016 23:01
Ihan älytöntä, jos ECKH meinas jatkaa ja siihen annetaan lupa. 3/4 jaksoista pelaamattomia pelejä ja kirsikkana kakun päällä tosiaan kauden kesken jättäminen. Löylynheittäjille sen sijaan ei ole annettu Proliiga/Superliiga-aikana YHTÄÄN joukkuevaroitusta, vaan nyt heitettiin suoraan helvettiin. Kyllähän tässä on kyse pelkästään ECKH:n ja johtokunnan antipatioista Löylynheittäjiä kohtaan, ja nyt tehtiin se mitä vallalla voidaan ja heitetään joukkue pois liigasta, koska yksinkertaisesti muutama johtokuntalainen ei joukkueesta tykkää. Kyllä näihin yleensä pitäisi jonkunlainen syy olla (Esimerkiksi joukkuevaroitukset, tai toistuvat (enemmän kuin kaksi lyhyttä pelikieltoa) pelikiellot kauden aikana. Spearsilta erittäin asiallinen teksti, johon toivoisin saavani vastauksia johtokunnalta. Ajojahti. Mafia.
Select, 22.11.2016 23:03
Korjauksena vielä, että jonkun johtokuntalaisen antipatioistahan tämä taitaa johtua, en jaksa uskoa, että tämä olisi koko sarjan yleinen mielipide, kuten minulle kerrottiin.
Haverinen, 23.11.2016 00:36
No eipä me meinata jatkaa jos yhtään pahaa oloa helpottaa. Ja jätettiin kausi kesken vain koska ei haluttu asettaa johtokuntaa siihen asemaan, että oisivat joutuneet päättämään jatkoonmenijän ja välttyäksemme juuri näiltä mafia, hohtokunta viesteiltä. En usko että meillä olis ollu Bernin kanssa minkäänlaista ongelmaa sopia pelejä jollekkin illalle, Redskinsien suosimat päiväajat taas tuotti tuskaa. Jos vaikka katsoisit sitä imagokyselyn tulosta ja miettisit et oisko jotaki voinu sittenki tehä toisin. Toki teidän jatkamisesta olisi jonkinlaisen äänestyksen voinut pitää, niin oltaisiin saatu hiljaisenkin enemmistönkin mielipide kuuluviin. Mutta mieti kuitenkin kuinka kauan jaksaisit itse tehdä vapaaehtoistyötä, jossa jokaisesta antamastasi tiedotteesta, kirjoituksesta jne saat haukut vain niskaasi. Jossakin vaiheessa se alkaa pitempi pinnastakin vtuttamaan ja työ ei tunnu enään mielekkäältä. Toki kritisoida saa mutta senkin voisi suorittaa asiallisesti ilman jatkuvia hohtokunta yms nimityksiä. En usko että olette kovin nuoria enään (löylyt siis) ja osaisitte varmasti käyttäytyä hyvin halutessanne. Peli muutenkin tuntuu vetelevän jo viimoisia henkosiaan, joten älkää kiihdyttäkö kuolemaa ajamalla liigojen pyörittäjiä pois. Ilman liigoja pelaajamäärät romahtaisivat varmasti huomattavasti nykyistä nopeammin. En todennäköisesti kuitenkaan itse aio pelata ensi kaudella Superliigassa, joten aion jättää tämän keskustelun kommentoimisen niille joille se kuuluu.
VIIKINKI, 23.11.2016 14:17
Hitto viiltelisin kyl ranteet auki jos meidän "käytöksellä" liigan pyörittäjät lopettais kiukku.tv:n pelaamisen! PS. En itsekkään aio pelata ensi kaudella Superliigassa.
Select, 23.11.2016 15:09
Sekö sitten edesauttaa liigojen pysyvyyttä, että jätetään väliinpitämättömyyttään jokaisella jaksolla pelejä pelaamatta ja lopulta jätetään koko kausi kesken? Itse pidän tätä kyllä isompana ongelmana kuin mukahassuttelu joihinkin uutisiin. Mutta onhan meillä kaikilla omat mielipiteemme, tämä on vain mun mielipide.
Arya, 23.11.2016 15:48
Armahtakaa loylyn
Anakin, 23.11.2016 23:37
''Ette ollut meille pelkkiä työntekijöitä, vaan hurmaavia persoonia. Suuri on kaiho meillä pois lähdöstänne, kun kaltaisianne ei kasva versona. ''
sharb, 24.11.2016 00:25
Miksi jonkin suuremman päätöksenteon, kuten joukkueen sulkemisen liigasta, pitäisi aina tulla vasta lukuisten pelikieltojen jälkeen tai jonkin tietyn kaavan mukaan? Kuinka kauan meidän pitäisi vielä vain istua ja katsella sellaista järjetöntä käytöstä? Löylynheittäjien jatkuva täysin vastenmielinen käytös ja suhtautuminen liigaa kohtaan eivät todellakaan ole millään tavalla asiallisia tai hauskoja ainakaan meidän näkökulmasta katsoen. Jos joukkueen tavoitteena on olla imagokyselyn miinuskuningas, mitä heistä pitäisi ajatella? Niin kuin Haverinen mainitsi, miksi meidän vapaaehtoistyötä tekevien pitäisi järjestää minkäänlaista liigatoimintaa joukkueelle, joka ei näyttäisi kunnioittavan liigaa tai sen johtokuntaa lainkaan? Ja onhan tässä kuolevassa pelissä liigatoiminta muuttunut sitten entisistä ajoista radikaalisti. Ennen joukkueita tuli ja meni ja menettelytavat liigaa koskevissa päätöksissä saattoivat olla hyvinkin selkeitä sekä johdonmukaisia. Nykyään pelaajatilanteen takia on vaikea saada edes tarpeeksi joukkueita, jotta liigakausi saataisiin järjestettyä. Löylynheittäjien kaltainen joukkue ei ansaitse käytöksellään pelata liigassa ja heidän takia emme aio menettää niitä vähäisiä joukkueita, jotka käyttäytyvät kunnioittavasti ja arvostavat sitä asiaa, että joku jaksaa vielä tätä hommaa pyörittää. Henkilökohtaisesti en kadu tekemäämme päätöstä tippaakaan, jonka teimme liigan ilmapiirin edistämisen hyväksi. Kaikki mielipiteet omiani.
Sippo, 24.11.2016 00:38
Aivan oikea ratkaisu johtokunnalta.
RikuHahl, 24.11.2016 01:03
Eiköhän sharb oo aika usein se imagokyselyssä eniten miinusta saavan jengin edustaja tullu kommenttipalstalle kirjottaa "Kts helppo voitto"
Select, 24.11.2016 13:29
Joo, onhan se nyt ihan oikein heittää ulos liigasta kun kaikki perseilijät on heitetty vittuun tiimistä ja täysin uudella kokoonpanolla oltiin jatkamassa. Vai näetkö joukkueessa nyt Batshuayita tai Griezmannia? Esimerkiksi jehu, hari ja RikuHahl onkin kuuluisia siitä, että eivät kunnioita vastustajia saati johtokuntaa tässä tikku-ukkopelissä. Yhtä lailla tässä sarjassa on muitakin joukkueita, jotka ovat toiminnallaan kusseet liigan päälle, mutta minkäänlaista rangaistusta näille joukkueille ei olla koskaan annettu. Se on kumma, ettei voida edes tulla informoimaan asiasta etukäteen ja antaa mahdollisuutta selvittää asioita vain, koska joskus aikaisemmin pelaajat, jotka eivät ole enää edes joukkueessa ovat perseilleet. Hutkitaan ennen kuin tutkitaan on näemmä johtokunnan työtapa. Kaikki mielipiteet omiani.
Arya, 24.11.2016 13:31
Me ei ainakaa.
käres, 24.11.2016 15:53
sharb voitko olla tosissasi? Miten vitussa edes julkeat odottaa meiltä jotain perseennuolentaa tai kunnioitusta johtokuntaa kohden sen jälkeen kun olette polkeneet meitä alaspäin heti kauden alusta asti. Tultiin tähän liigaan hyvillä mielin kun luultiin saavamme uusi mahdollisuus näyttää kyvykkyytemme. Heti kauden alusta asti rupesimme saamaan kuitenkin paskaa niskaa teidän suunnalta. "Kahden itsenäisen liigan sulautuminen yhteen: yksi uusi liiga, uusi johtokunta, uudet säännöt. Entisten tai toisten liigojen säännöt ja ratkaisut eivät päde täällä eivätkä ne ole vertailtavissa." Jos olisitte edes yrittäneet kohdella kaikkia jengejä samanarvoisesti niin varmasti olisitte sitä kunnioitusta tästä vapaaehtoistyöstänne saaneet. Esimerkiksi, en ole kuullut että minkään toisen joukkueen jäsenelle ei olisi myönnetty tuomarioikeuksia. Meistähä kukaan (muu kuin jerss, miksi?) ei saanut niitä vitun tuomarioikeuksia vaikka useamman kymmenen kerran oltiin pyydetty. Oli muuten vitun helppoa saada pelit pelattua kun ei voinu ite ottaa noita pelejä ylös vaan piti ettiä tuomaria parhaillaan 40 minuuttia. Silti saimme kaikki ottelut pelattua ajallaan toisin kuin moni muu joukkue. Lisäksi kävin kertomassa johtokunnalle että meiltä saattaisi jäädä kakkosjaksossa muutama peli pelaamatta kun ei ollut pelaajia niin uhkasivat sulkea meidät jo silloin sarjasta. Mielenkiintoista oli kuitenkin nähdä että useemmalla jengillä jäi useempi ottelu pelaamatta eikä edes joukkuevaroitusta tjsp kun Löylynheittäjät olisivat lentäneet samasta asiasta ulos liigasta (tai näin ainakin uhkailtiin.) Niin ja tosiaan jerss oli ainut joka meiltä sai dumaoikat, mutta joku teistä oli vissiin sitä mieltä että Löylynheittäjien pelien pelaaminen pitäisi olla mahdollisimman vaikeeta: [21:46] moi [21:46] jerssin tuomarioikat palautettu [21:47] se kävi ite yks päivä kyselee niitä, annoin kyl [21:47] en tiiä kuka ottanu pois Onkin varsin selvää, että ette kohtele kaikkia jengejä tasa-arvoisesti ja se on täysin ymmärrettävää, mutta erittäin valitettavaa. Silti tämä ajojahtaus ja mustamaalaaminen on aivan täysin järjetöntä. Jos tiedän suhtautuminen Löylynheittäjiin on noin vastenmielinen niin luuletko saavas jotain vitun ruusuja takasin? Tohon pelikieltoasiaan en haluaisi enää palata mutta olihan sekin aivan vitun järjetön ylilyönti teidän osalta ihan sama miten sitä pyörittelee. Eikä kukaan osannut kertoa mistä se pelikielto tuli vaan tuli näitä "kysy tolt toiselta" vastauksia. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Ja turha selittää tota marttyyripaskaa "siis me tehää tätä vapaaehtosesti ja ja ja ois kiva jos ette kritisois". Oppikaa kunnioittamaan toisia niin saatte kunnioitusta varmasti omallekkin osalle. Ihan vaan vinkkinä näin tulevaisuuttanne varten, saattaa olla vaikka hyötyä työelämässäkin. Helppohan se on johtokunta -statuksella heittäytyä marttyyriksi. Omia mielipiteitä.
käres, 24.11.2016 15:55
[21:46] (Falco) moi [21:46] (Falco) jerssin tuomarioikat palautettu [21:47] (Falco) se kävi ite yks päivä kyselee niitä, annoin kyl [21:47] (Falco) en tiiä kuka ottanu pois Jätti toisesta viestistä pois jostain syystä ton.
Select, 24.11.2016 15:59
Hyvä ja tyhjentävä palaute käres nimimerkiltä. Joskus se kunnioitus pitää myös ansaita. Myönnetään, että vähän alkukaudesta meni yli, mutta loppukaudestahan ei edes tehty mitään ylilyöntejä. Paitsi toki jos Ilveksen pelaajien lähteminen kesken pelin oli sekin meidän vika, niin sitten pyydän sitä myöskin anteeksi. Anteeksi kaikesta.
Arya, 24.11.2016 16:16
Jerss oliku hyvä duma, potki aina muutaman katsojan ilman perusteluja ja bannaili pelaajia joista ei tykännyt :ssss selectillä on dumaoikat?
Select, 24.11.2016 16:19
jerss tais potkia teidän ukkoja, kun koko löylynheittäjät sai bannit johonkin teidän peliin, että tässäkin taitaa olla kaks osapuolta. Ja joo, mulla on dumaoikat kun niitä kävin joka päivä kyselemässä ja jonkun kuukauden anelun jälkeen ne mulle annettiin.
Kamara, 24.11.2016 17:01
säännöissähän lukee että tuomari saa potkia häiritsevän katsojan pois
Instagram, 24.11.2016 17:21
Tässä kanssa omia mielipiteitä asiasta. sharb tuskin tarkoitti kommentillaan, et me tarvitaan ruusuja ja muuta siitä et uhrataan omaa vapaa-aikaa tähän hommaan. Kaikkein parhain kiitos mitä tästä hommasta oon ite saanu on reilu kausi, jossa peliyhteisö tulee hyvin toimeen keskenään ja asiat sujuu mutkattomasti vailla sen isompia konflikteja. Vaikka ollaanki ilman nimiä ja kasvoja täällä, niin ei unohdeta olla ihmisiä toinen toisellemme. Mun oma henkkoht mielipide on että se on varsin inhimillistä, et työssäkäyvät, perheelliset tai lomamatkalle lähtevät ei sovita aikataulujaa kiekko.tvn kanssa ja aina ei vaan saa pelejä pelatuks ajallaan. Näissäkin tapauksissa muuan joukkue on hienosti antanut selvityksen asiasta johtokunnalle. Siitä en tykkää et tullaan myrkyttämään tämän yhteisön ilmapiiri huutamalla jokaikisen asian väliin vaikka se ei kuuluis pätkän vertaa itelle. Muun muassa. Select sä tykkäät hirveesti vertailla kaikkia päätöksiä ja tapahtumia keskenään. Oletko ottanut huomioon, että kaikki asiat ei kantaudu johtokunnan korviin asti ja joihinki asioihin ei oo olemassa mitään näyttöä, kun ihmettelet miks sille ja sille ei annettu siitä ja siitä pk. Tyhjästä on paha nyhjästä. Ja iha jäävuoren huippuna: Löylynheittäjät on koko kauden valittanu johtiksesta, johtiksen päätöksistä, nimenny muutaman johtislaisen jotka muka jahtaa niitä + jatkuva uhriutuminen ja narttyyriks heittäytyminen jokikisestä päätöksestä. Minkä takia te ylipäätää haluatte olla täällä jos teitä kohdellaan niin huonosti? Tuolla on Kiekkoliiga ja teidän taitotasolla pärjäisitte varsin hyvin siellä. Jos ootte iha tosissanne et koko johtokunta vaa jahtaa ja mafioi teitä niin tämähän on vaan helpottava ratkaisu puolin ja toisin. Meijän on mukavempi tehdä meidän työ ja teidän ei tarvitse jatkuvasti pahottaa mieltä meidän päätösten takia.
VIIKINKI, 24.11.2016 18:41
"Tyhjästä on paha nyhjästä." Hyvin ootte onnistunu kuite :o
Select, 25.11.2016 00:33
Joo sori kun nyt pahotettiin mielemme siitä että Löylyjen liigapaikka vietiin kahden perseilijän takia joista KUMPIKAAN ei olis edes kokoonpanossa koko ens kaudella. Kaipa tästä on taas ihan turhasta mieltä pahotettu sitten. Ihmisiä mekin ollaan hei. Ja harvoin meitä on jahdattu, tällä kaudella kerran (ja toki tämä diskaus kahden pelaajan takia, joista johtis ei jaksanu edes varmistaa ovatko kokoonpanossa tai edes joukkueessa enää ens kaudella) ja silloin aivan täysin aiheesta myöskin asiaa kritisoitiin ("Pro-liigan vanhat pelikiellot ei millään tasolla vaikuta Superliigaan", mutta silti Griezmann sai suoraan viiden ottelun kiellon, eikä tälle annettu mitään perusteluja). Olisin ymmärtänyt joukkuevaroituksen ja jonkun keskustelun mun ja johtiksen välillä ens kaudesta, en tätä suoraa diskausta. Väitän, että kukaan muu joukkue tästä sarjasta ei lentäis ulos ilman joukkuevaroitusta, paitsi Löylyt. Kyllähän se hieman silmätikkuna olemiselta tuntuu.
Select, 25.11.2016 00:34
Ja tätäkään keskustelua ei tarvis käydä tässä, jos joku johtiksesta jaksais livechatissa vastata muuta kun että "ootte perseestä eikä kiinnosta teidän jutut"
Fettis, 25.11.2016 12:43
Kävin livechatissa sekä Selectin, että RikuHahlin kanssa tästä aiheesta ihan kunnon keskustelut. Voin kertoa että kummallakaan kerralla se en ollut minä joka keskustelun lopetti, aikaa olisi ollut puhua vaikka pidempääkin jos se mieltä rauhoittaa. Ctrl+f toiminnolla tutkailin näitä keskusteluita ja "ootte perseestä" sanoja ei yllättäen löydy kummastakaan näistä keskusteluista. Jatka silti toki höpötystä... Minua myös häiritsee Löylyjen tapauksessa se, että vuosia on tämä show ollut käynnissä, eikä kukaan Löylyissä ole asiaan puuttunut. Hiljainen hyväksyminen ei tee edes Selectistä syytöntä, kun olisi päävastuuhenkilön ja joukkueen ownerin roolissa voinut laittaa perseilyn kuriin jo aikoja sitten, jos näin olisi vain halunnut. Silti painotatte jatkuvasti, että Griezmann ja Batshu olisivat ainoat huonosti käyttäytyvät Löylynheittäjät ja että he ovat ainut syy tähän diskaukseen. Miettikää uudestaan.
Select, 25.11.2016 14:09
Joo, kyllähän mä sanatarkasti tuota tarkoitinkin. "Asia on nyt näin ja sillä selvä" tyylillä siellä mentiin alusta lähtien. Pelaajia kyllä etittiin löylyihin pitkin kautta, mutta eipä tästä pelistä löydy liikaa ukkoja. Niillä mentiin viime kausi ketä oli, ja nyt kun saatiin rh ja pari.muuta vahvistusta niin pystyttiin laittamaan kovimmat peeloilijat ulos. Se ei näemmä riittänyt, kun ei löytynyt kiinnostusta johtokunnalta asiaa selvitellä, kun oli kiire laittaa joukkue ulos kylmästi.
Select, 25.11.2016 14:29
Ja sanotaan nyt näin, että kaikkeni tein mutta en ole mikään lapsenvahti enkä pysty aikuisia ihmisiä jatkuvasti valvomaan. Toinen vaihtoehto olis ollut potkia griezmann kesken kauden, mutta se olis tarkoittanut satavarmasti kauden keskeytymistä Löylyjen osalta ja väitän, että se olisi ollut vieläkin vittumaisempi tilanne kuin epäsäännölliset hassuttelut johonkin uutiseen.

Kommentoi

Kirjaudu sisään, jotta voit kommentoida.