Foorumi

Haetaan joukkuetta
Fettis

09.11.2016 15:28
Tässä ketjussa voit etsiä uutta joukkuetta itsellesi. Kirjoita alle ja toivo että yhteydenottoja tulee!
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

09.11.2016 15:39
Joukkuetta! Voin pelaa mitä paikkaa vaa. Kok: aika monta mestaruutta
Vs: Haetaan joukkuetta
Jaws

09.11.2016 19:01
Pakille(AP/YP) jengii ens kaudelle! :)
Haetaan joukkuetta
litti888

12.09.2020 12:12

hyökkiä

Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

21.11.2016 18:47
Etsin joukkue superi liikasta oon super hyvä pelaajaa. Loylyn diskattiin VHP-Selectin takia. Asiallinen Huumorin tajua löytyy. Viihdyn yleensä käres tänä vuona olen reenannut kiekosa yli 85h. Mun kiekko kyllä lakaa tosin paljon mutta olen parempi pelaaja kun pasi88

saavutukset:
Super liika ronssi oisin voittanu kultaa mutta VHP-Select kikkasi minut teamista kun ei osaa hoitaa kiukku.tv joukkuetta.

yhteydet #loylyttelijat
Vs: Haetaan joukkuetta
Select

21.11.2016 19:29
Etsin joukkuetta olen asiallinen ja ihan ok ja moni puolinen joka paikan höylä ja kokemusta on lähi tulevaisuudesta kok super liiga loylyn joukkueessa pronssi mitalli.

Ps. griezmannilla myös paskaa tsägää sitä se ei maininnu heikkoudekseen.
Vs: Haetaan joukkuetta
Jezik

23.11.2016 18:55
Huökkääjälle joukkuetta Sliigasta ens kaudelle, laittakaa vaikkapa notea Kiekossa jos sille päälle satutte!
Vs: Haetaan joukkuetta
Select

28.11.2016 00:25
mulle joukkuetta superliigasta, voin pelaa mitä paikkaa vaan ja voin olla pelaamattakin, joku neljäs vaihtomies, pistäkää notee kts
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

28.11.2016 13:19
Moikka! Huomasin että en voinut muilla nimimerkeilläni hakea joukkuetta täältä forumilta niin tein uuden käyttäjän. Johtis ottakaa yhteyttä, jos on jokin ongelma. Ei kai mulla mitään iänikuista pelikieltoa pitäisi olla. 

Mikäli joukkueenne on lopettavansa kesken kauden (HC Nuha, Hc SumB, Chicago, NaSa ja muut kaatumisherkät joukkueet) niin voidaan ilomielin tulla Selectin, VIIKINKI:n ja RikuHahlin kanssa pelaamaan. Tarjoamme joukkueelle myrkyllisen ilmapiirin ja voittavan kokoonpanon. 

Yhteydet: Select ja RikuHahl.
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

29.11.2016 20:01
Etsin sittenkin uutta joukkuetta ensi kaudeksi vielä. Pelipaikaltani puolustaja, ikää 18 vuotta aktiivisuus semmone pari kolme tuntia päivässä. Ihan asiallinen kanssa ja näin poispäin. Notea meikäläiseen kiekon puolella jos kiinnosti.
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

21.02.2017 19:13
Vanhan liiton alemmalle pakille uutta nousua

Parin vuoden tauon jälkeen kike-paluu on tullut jälleen ajankohtaiseksi. Hoki-Liigaa tuli aikoinaan väännettyä pari sataa matsia Amppareiden kulta-aikana, viimeisin liigakokemus Poroliigasta Nuhassa. Mikäli kiinnostuit, notea tai /msgtä tulille!
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

27.02.2017 19:09
Jengiä mulle, pelipaikka yp/h. Intti viel keske mut pääsen kyl vklp pelailee lähes aina.
Vs: Haetaan joukkuetta
boy

27.02.2017 20:49
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

12.03.2017 13:16
Vieläkin ois jengi hakusessa. Pelipaikaltani siis alempi puolustaja, pari kautta eliittiliiguee ja kausi superliiguee. Note/msg kiekon puolella.
Vs: Haetaan joukkuetta
Teeri

26.03.2017 20:14
Morjes!

Kokenut pakki kaipailee liigapelejä, sekä yp että ap käy. Ikää löytyy 27 ja asuinpaikka on Valkeala. Vahvuuksiani ovat rauhallisuus hankalissakin tilanteissa omassa päässä sekä venyminen ratkaisupeleissä. Kokemusta löytyy Pro Leaguesta viime ja toissavuodelta, Hoki-Liigasta Lukon Hurjien riveistä ja parista muustakin ikivanhasta liigasta.
Jengiä ny
raiq

28.03.2017 15:32
Jengiä superliigasta! hoituu yp/h hommat iha tarpeen mukaan. En vaadi kaikkia peliaikoja vaikka luultavasti ne kuitenkin itelleni nappaan, kunhan jengillä jotain annettavaa kevään poffeissa ni voi kysyäppi.

Yhteydet mielellää notella tai msgllä kikessäpi
Vs: Haetaan joukkuetta
rekku

01.05.2017 15:43
-
Vs: Haetaan joukkuetta
Stana

16.05.2017 19:48
Stana ettii tiimiä. Hyökkääjä / yp, kokemusta Superliigasta 1 kausi, tuloksellisesti olin pistepörssin kärkipaikoilla.
Aiemmin pelejä on tullut väännettyä esimerkiksi Hoki-liigassa ja Pro-Leaguessa josta löytyy hopeinen mitali.
Notet kikes Stanalle :) 
Vs: Haetaan joukkuetta
Foulii

30.05.2017 01:12
tein comebacki, paq, kokki top1 vitun levee. pist invii
Vs: Haetaan joukkuetta
raiq

15.06.2017 23:31
jengii zuperliigasta mulle ny
Vs: Haetaan joukkuetta
Pirne5

07.07.2017 20:33
enskaudeks joukkuetta? pelipaikka: YP

Notea tai msg 
Vs: Haetaan joukkuetta
Lundi

11.07.2017 18:46
Meikäläiselle jengii ikää 24 oon ihan kiva, oma aktiivisuus on sen mukainen mikä muullakin joukkuuella on ja pelailen alemman tai ylemmän puolustajan tonttia jos liigoista yms haluu lisäinffoa voin sitten keskustelun yhteydessä jauhaa nää oleellisimmat, notella tai msg:llä voi pommittaa meikäläistä kiitos jee!

- Lundi
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

11.08.2017 08:20
Ens kaudeks superliigasta joukkuetta, pelipaikkana yp!
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

11.08.2017 11:26
AP:lle jengiä ensi kaudelle.
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

21.08.2017 16:10
Haetaan jengii ens kaudelle, pelipaikkana hyökkääjä!
Vs: Haetaan joukkuetta
Jumbezz

04.10.2017 20:44
Jees elikkäs ens kaudelle superist jengii. Pelipaikkana AP.
Vs: Haetaan joukkuetta
Mythology

30.10.2017 18:45
Hyökkääjälle jengii enskaudeks. Kyl te tiiätte <3
Vs: Haetaan joukkuetta
P.Ton87

26.11.2017 21:10
-
Vs: Haetaan joukkuetta
Pasiphae

06.12.2017 18:46
Moi, yleispakki joukkuetta vailla (mielummin ehkä ap kuitenkin), koska tuli monot juventuksesta :( ja vois jotain kiinnostusta ehkä ollakkin pelata vielä matseja. Liiga on mulle liian kova paikka, kuten varmaan eräs asia tässäkin ilmotuksessa jo sen osoittaa, joten liigajengit sori ei kiinnosta en pärjää mutta kai voin jonnekki harkkaa tulla vääntää, jos rang ei oo tärg :) se meinaa laskee kovasti mun ollessa jengissä. Divarista voisin ehkä parissa jengissä olla ees melkeen samalla tasolla ku jengin huonoin pelaaja ja uskaltautua näyttäytyyn liigakentilläki tärinästä huolimatta. Kiekossa MSGLLÄ yhteyttä, koska kirjaudun niin harvoin sivujen kautta eli notet huomaan 4kk päästä. Lehto/joni.r/kovuu5/Pasiphae enköhän jollain noista useesti oo paikalla.
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

14.12.2017 17:08
meille tiimiä jossa sais pelata pari peliä kaudessa? kulta hopea ja pronssi mitaleja löytyy.. :D

https://superliiga.fi/player/2335
https://superliiga.fi/player/2337
https://superliiga.fi/player/74
https://superliiga.fi/player/2368

harkkapelejä me ei pelata

E: tai jos sun jengi on kaatumas ni voidaan tulla pelastaa <3 :D
Vs: Haetaan joukkuetta
Surfacin

18.12.2017 20:30
Voisin tulla johonki höntsää tän kauden.
Vs: Haetaan joukkuetta
P.Ton87

08.03.2018 17:06
..
Vs: Haetaan joukkuetta
Pasiphae

18.03.2018 14:56
Moro! Jotaki jengii mulle :) noottia msgtä mitä vaa Pasiphae/menthol nikeil kiekossa tavottaa varmaan parhaiten. Ihan vaikka vaa harkkapakiksi.
Vs: Haetaan joukkuetta
lilli

22.03.2018 12:28
Jotahi joukkuetta yypeelle voin myös hyökätä
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

29.03.2018 21:37
Jengiä loppukaudeks pelipaikkana ap/yp. Notea TakeDown kikessä.
Vs: Haetaan joukkuetta
ktl

02.06.2018 14:12
Kaudelle 3/18 jengiä superista. Paikkana yp/h, molemmat luonnistuu!
Vs: Haetaan joukkuetta
jck

24.07.2018 20:25
moimoi, vähän alkanu lämmetä kiekolle taas, niin ens kaudel johonki jenkii voisin tulla joka pelaa/pyrkii superiin. Yp pari vimost kautta pelannu mut hyökkääminenki luonnistuu. Noottii jck nikil kiekos jos johki mahtuu testailee
Vs: Haetaan joukkuetta
humble

05.08.2018 16:34
Jotain jengi hommii voisin tsiigailla täs syksyks. Emmä tiiä riittääks meikäl hirveesti täl hetkel, mut voisin ainaki lähtee yrittää vielä. Jos natsaa ja jengis on tilaa pakille, nii meitsii voi lähestyy. Mitää sateentekijää musta ei varmaa oo ikinä saanu, mut oon mä joskus jossain ennenki pelannu.
Vs: Haetaan joukkuetta
Mythology

05.08.2018 17:45
Lepposalle hyökkääjälle jengii, mielellään semmosta missä pelataan jotain liigaa. YP:n tontti hoituu tarvittaes.

Reippaat 10v on tullu lätkittyy ja liigojaki jotain mm. Hokia, Eliittiä ja Superii.
JÄTELAIVA

06.08.2018 15:27
Vs: Haetaan joukkuetta
Charyot

14.08.2018 23:08
Moi :) Löytyiskö täältä mulle joku harkkajengi? Mahollisesti voin tulla myös varapakiksi liigaan mutta lähtökohtaisesti vain harkkapakiksi ja mielellään myös niitä 4v4 pelei ja uskallusta pelaa niitä kovempia top-5 jengeiki vastaa.
Vs: Haetaan joukkuetta
Mythology

17.11.2018 20:08
Jengii, pelipaikka yp tai h.
Vs: Haetaan joukkuetta
kula

15.02.2019 13:45
Saa kysyy teamiin
Vs: Haetaan joukkuetta
Charyot

19.02.2019 19:48
Moi, tarkotus ois alkaa taas kunnolla vääntää tätä peliä niin ois kiva löytää joku jengiki. Lyökäähän noottia kikes
Vs: Haetaan joukkuetta
Lundi

05.03.2019 13:23
Meikäläiselle jengii ikää 25 oon ihan kiva, oma aktiivisuus on sen mukainen mikä muullakin joukkuuella on ja pelailen alemman tai ylemmän puolustajan tonttia jos liigoista yms haluu lisäinffoa voin sitten keskustelun yhteydessä jauhaa nää oleellisimmat, notella tai msg:llä voi pommittaa meikäläistä kiitos jee!

- Lundi
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

31.03.2019 23:23
Puolustaja joukkuetta vailla. Haetaan aktiivista ja rentoa peliseuraa. Päivittäin olen paikalla, joten yhteydenotot msg / note.

-Kielo
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

05.04.2019 22:49
Joukkuetta divarista, pelipaikka hyökkääjä. Pari mestaruutta löytyy, ehkä myös sun joukkueelta tämän kauden jälkeen ;)
Vs: Haetaan joukkuetta
Groovy

06.04.2019 23:38
Joukkue etsinnässä mistä vain sarjasta!  Pelipaikkana hyökkääjä. Liigatilastoja löytyy Groovy-nimimerkin alta niin Kiekkoliigan että Superliigan sivuilta. Jos kiinnostus heräsi, niin kikessä vaan noottia meikäläiselle tulemaan!
Vs: Haetaan joukkuetta
Xattar

31.07.2019 15:32

Haen joukkuetta!

Teiltä odotan

  • Aktiivisuutta.
  • Hyvähenkisyyttä.
  • Teillä on hyvä pelitapa ja pelitapanne on selkeästi hanskassa ja omaksuttavissa uutena pelaajana.
  • Tiedätte sekä osaatte viestittää selkeästi mitä tahdotte/ette tahdo minulta. Liittyen esimerkiksi pelaamiseen ja pelityyliin.
  • Erittäin kovan luokan asiallisuutta.
  • Teidän ei välttämättä tarvitse pelata mitään liigaa ensi kaudella, mutta toivon tiettyä kehityssuuntaa ja paloa asian suhteen.
  • Pitkäjänteistä kykyä kehittää edelleen omaa ja joukkueen pelaamista.

Minusta

  • Olen erittäin asiallisen ja kohtelias.
  • En ole peliajan suhteen itsekäs.
  • Pelaan alempana puolustajana 12 vuoden kokemuksella.
  • Olen aktiivinen ja pyrin ilmoittamaan pidemmistä poissaoloista.
  • Käydän Discordia
  • Olen mielestäni sopeutumis- ja yhteistyökykyinen.
  • Olen joukkueuskollinen oikealle joukkueelle.
  • Ymmärrän erillaisia pelitapoja, niiden vahvuuksia ja heikkouksia.
  • Olen kehittänyt myös oman pelitavan, jota olen enemmän ja vähemmän onnistuneesti vuosien saatossa testannut osealla eri joukkueella.
  • Pystyn pelaamaan joukkueeni pelin edellyttämällä tavalla, vaikka se ei olisikaan minusta paras ratkaisu. Kykenen myös vaihtamaan ja mukauttamaan omaa pelityyliäni tarvittaessa vaikka kesken pelin. Tämä tietenkin edellyttää selkeyttä joukkueen viestinnässä.
  • Minulla ei ole mitään merkittäväksi katsottavia liigakokemuksia, mutta tässä on ne mitä on:
    Superliiga 1/17 @Manhattan Diamonds
    Pro league 3/14 @Majors
    CIHL 1/11 @Infernal Angels
    CIHL 2/11 @Infernal Angels
    Hokisarja 3/11 @Infernal Angels
  • Ette saa minusta tehoja mättävää pelaajaa, sillä viimeistelytaitoni kaipaavat harjoittelua.
  • Olen omasta mielestäni parhaimmillani pelinavaustilanteissa sekä kun saan toteuttaa joukkueen pelitapaa ja pelipaikkani mukaista roolia kurinalaisesti luottaen samalla siihen, että muut hoitavan oman roolinsa.

    Yhteyttä voi ottaa notella pelin puolella. Annan mielelläni lisätietoja.

    -Xattar

 

Vs: Haetaan joukkuetta
isoisä

05.08.2019 23:36
ens kaudeks ylemmänpuolustajan tontille, tai hyökkääjäksi. oon huono, ja mitä ilmeisimmin lasken joukkueenne imagoa.

vihattu, ja rakastettu -isoisä  #vihaajatvihaa
Vs: Haetaan joukkuetta
koppelo

25.08.2019 21:05
ETSIN JOUKKUETTA


Etsin hyvää porukkaa jossa pelata rennolla fiiliksellä kovaa kikeä.

25v

Yp/Ap/jokapaikan höylä

Jonneukkona tullu pelattua ihan s*atanasti ja nyt nostalgiapärinöissä tulin kokeilemaan ja jäin taas koukkuun,
joten tulee pelattua lähes päivittäin.

-Koppelo
Vs: Haetaan joukkuetta
Anonymous

12.11.2019 19:52
Tervehdys mulle (bigone) ja Stanalle tiimiä ykkös- tai kakkosdivarista.... 
Stanan pelipaikka yp tai höök ja mulle ap tai yp!! 

Sopimustarjoukset voi laittaa mulle kiekossa notella! - bigone
Haetaan joukkuetta
Torspo

12.09.2020 00:20

Joukkuetta loppukaudeks, ei välii sarjatasol, pelipaikal tai -ajal. Paikat mieluusjärjestyksessä yp, höök, ap, katsomo, veska, vaihtopenkki. Käyttäydyn ihan hyvin kuhan ootte ainakin henkisesti aikuisia ihmisiä, niinku kaikkien pitäs nykyää täs pelis olla.

 

Yhteys note tai msg Torspo kikes, tai lisätkää discordis OJanezki#7332, mul on bännit joka paikkaa ni en voi ite tehä siel mitää.

 

tytyty,

 

-Torspo

Vastaa

Kirjaudu sisään, jotta voit vastata.